Využite BLACK FRIDAY zľavy až do 38% na produkty osobnej starostlivosti a až do 40% na domáce spotrebiče.

Kontakty a podpora

Mám problém s objednávkou alebo otázku na dostupnosť tovaru

Kontaktujte, prosím, našu zákaznícku podporu na tel.: +421 948 022 282;  e-mail: podpora@philips-eshop.sk. Vašim požiadavkám sa venujeme v pracovné dni od 8:30-12:00 a 13:00-16:30 hod. Pred zavolaním si pripravte číslo Vašej objednávky, bez tohto nie je možné Vašu otázku rýchlo vybaviť. Ďakujeme

Chcem vrátiť výrobok do 30 dní od zakúpenia

Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, pošlite späť alebo odovzdajte na adrese spoločnosti na svoje náklady do: REDA a.s., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno, CZ alebo nás môžete kontaktovať na e-mail: podpora@philips-eshop.sk,  tel.: +421 948 022 282, kde zariadime zvoz tovaru. Pre zaistenie zvozu tovaru je nutné nám zaslať: adresu zvozu, kontakt na osobu, ktorá bude tovar odovzdávať (meno, priezvisko a telefón), termín zvozu min. + 2 dni prac.dni od zaslania žiadosti. Formulár na stiahnutie tu:

 

Formular na odstupenie od zmluvy priloha
 
Mám otázku k výrobku z kategórie Osobná starostlivosť alebo Starostlivosť o matku a dieťa

Obráťte sa priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips. Vyškolení pracovníci spoločnosti Philips Vám radi pomôžu s výberom vhodného výrobku alebo radou ohľadom jeho použitia

Napíšte nám na WhatsApp

(+420) 771 133 012 
Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Slovakia)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (08.30 - 12:00 a 13:00 – 16:30)

Mám otázku týkajúcu sa výrobku z kategórie Domácich spotrebičov

Sme tu pre Vás. Našou snahou je uviesť čo najviac informácií o výrobku a jeho vlastnostiach. Ak ste vami hľadanú informáciu nenašli a máte otázky týkajúce sa vlastností výrobku alebo chcete poradiť s výrobkom, prosím, neváhajte a kontaktujte nás. 

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Home Living SK)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

+421 250 11 24 24 alebo 02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (09:00 – 17:00)

Chcem reklamovať výrobok osobnej starostlivosti alebo starostlivosti o matku a dieťa

Je nám ľúto, že sa vyskytol problém pri používaní výrobku. Obráťte sa prosím priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips, kde Vám pracovníci spoločnosti Philips radi pomôžu s vyriešením problému alebo s jeho reklamáciou.

Napíšte nám na WhatsApp

(+420) 771 133 012 
Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Slovakia)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (08.30 - 12:00 a 13:00 – 16:30)

Chcem reklamovať výrobok z kategórie domácich spotrebičov

Je nám ľúto, že sa vyskytol problém pri používaní výrobku. Obráťte sa, prosím, priamo na tím zákazníckej podpory spoločnosti Philips Domestic Appliances, kde Vám radi pomôžu s vyriešením problému alebo s reklamáciou výrobku.

Kontaktujte nás cez Messenger (Philips Home Living SK)

Sme online:
pondelok – piatok (8:00 – 22:00)
sobota – nedeľa (10:00 – 22:00)

Zavolajte nám

+421 250 11 24 24 alebo 02 - 3321 5570

Sme k dispozícii:
pondelok - piatok (09:00 – 17:00)

Prečo môj výrobok dodáva spoločnosť Reda SK s.r.o. a nie Philips?

Philips-eshop.sk prevádzkuje spoločnosť Reda, ktorá je jedným z autorizovaných predajcov výrobkov Philips na Slovensku. Spoločnosť Reda je dlhodobým partnerom spoločností Philips a Philips Domestic Appliances v mnohých projektoch a má silné logistické zázemie. Pre komplexné informácie o výrobku, registráciu výrobku a starostlivosť o výrobok odporúčame navštíviť oficiálnu webovú stránku spoločnosti Philips philips.sk